18 Kasım 2013 Pazartesi

İSTANBULLU BİSİKLETÇİLERE YOKUŞ TAVSİYELERİ - 2

Volkan'ın Moleskine üzerine çizimi
Yokuş sonrası dinlenmece by Volkan Akmeşe
Volkan'ın şahane yazısından sonra, Avrupa yakasında mukim birisi olarak konuya benim de parmak basmam gerektiğini hissettim.

Avrupa yakası dediysem de şehrin bu karanlık tarafını bisikletiyle çok dolaşmış bir kişi edasıyla değil de sadece gördüğüm yerleri not etmek, elimizin altında bulunması amacıyla paylaşıyorum bu bilgileri.

1. Eyüp'ten Gaziosmanpaşa meydanına çıkan yol... İSLAMBEY CADDESİ.
2. Balat'tan Edirnekapı'ya Ayvansaray üzerinden çıkılan yokuş...
3. Eyüp'ten Demirkapı'ya çıkan diğerlerine nazaran kolay bir yokuş...

Bu üçüne zorluk derecesi açısından (eğim, trafik, yaya ve mesafe) 10 üzerinden birer puan verilseydi eğer,

1 - 8.8 / 10
2 - 7 / 10
3 - 6.7 / 10

şeklinde bir puanlama yapardım. İlk dediğim yokuş, her babayiğidin harcı değildir. Caddenin sonunda eğim o kadar çok artıyor ki yüksek kadansla çıkarken bile çok zorlanıyorsunuz ve abanırken ön tekeriniz bazen "yine de şahlanıyor aman" marşını söylemeye başlıyor. Aşağıya görseli koydum bakabilirsiniz. Ne bileyim beni çok zorluyor, sizi bilemem.

Hiç yorum yok: