1 Kasım 2013 Cuma

Türkiye ve yurtdışı

Türkiye'de bisiklet aksesuarları ve hatta bisikletin kendisi dahil dudak uçuklatan fiyatlarda satılıyor. Bugün -hayatımda ilk defa- yurt dışından bir ürün sipariş ettim. Merida marka gidona ve boğaz setine yakın kadroya asılan heybe şeklinde ufak bir çanta sipariş ettim. Şimdi aynı ürünün gittigidiyor'daki satış fiyatıyla DealExtreme'deki satış fiyatını gösteren bir görsel paylaşacağım.



Şimdi 10 TL nerde 35 TL nerde... Aynı durumu Sirkeci ve Decathlon'daki karşılaştırmada da görüyoruz. Sirkeci piyasasını tavsiye eden arkadaşlar ya ucuz mallara denk geliyor ya da bu sitelerden bihaberler.

Amacım, zaten pahalı olan bu sporu bütçeye uygun hale getirmekti. Umarım çok geçmeden benim gibi acemiler de farkına varır ve bu kadar masraf yapmazlar. Ben uyandım, siz de uyanın. :) Pedalınıza kuvvet! :))

Hiç yorum yok: